Ik heb een andere storing
storing anders

Andere storingen

Wellicht is er een storing van andere aard en kunt u via onderstaande stappen de storing snel verhelpen.

Heeft u een storing in de ontvangst van het 24-uursprogramma, klik hier

Wordt een on-demand programma of activiteit niet goed weergegeven, klik hier

Probeer de volgende mogelijkheden:

  1. Vervang de batterijen van de afstandsbediening.
  2. Controleer of de batterijen goed in de afstandsbediening zitten (het "+"-teken bij het "+"-teken).

Werkt de afstandsbediening nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

Wanneer u twijfelt over welke functie bij welke knop op de afstandsbediening hoort, kunt u de volgende hulpmiddelen gebruiken:

  • Vaak ligt onder de STV-box een klein geplastificeerd A6-kaartje waarop de functies van de afstandsbediening worden uitgelegd.
  • In het handboek bevindt zich onder het hoofdstuk "Handleiding" een toelichtende pagina waarop de functies van de afstandsbediening zijn weergegeven.

 

Controleer eerst of de afstandsbediening nog goed werkt. Zo niet, volgt u dan de stappen onder “De afstandsbediening doet het niet”.

Werkt de afstandsbediening wel? Volg dan onderstaande stappen.

  1. Aan de rechterzijde van de STV-box zit een klein rond knopje welke u kunt indrukken. Deze functioneert als een aan/uit knop. Druk deze nogmaals in en kijk of er iets op het scherm gebeurt. Mogelijk is alleen het lampje defect. Maakt dit geen verschil, ga naar stap 2.
  2. Controleer of de stroomkabel correct is aangesloten op de STV-box en de stroomstekker goed in de stekkerdoos danwel de wandaansluiting zit. Maakt dit geen verschil, ga naar stap 3.
  3. Controleer of de stroomkabel het doet op een andere stekkeraansluiting. 

Gaat de STV-box nog steeds niet aan? Neem dan contact met ons op.

Mogelijkheid 1:

Wordt na het starten van de STV-box het opstartmenu (groen-zwarte tegels) getoond en wordt na het 'tulpenscherm' het beeld direct zwart?

Deze storing is gerelateerd aan het 24-uurskanaal. De oplossing vindt u onder op deze pagina onder Zwart beeld met “Even geduld a.u.b.”.

Mogelijkheid 2:

Wordt na het opstarten van de STV-box het groen-zwarte menu niet getoond en blijft het beeld zwart? Volg dan onderstaande stappen.

  1. De STV-box is aangesloten op een HDMI-aansluiting. Controleer of de televisie de juiste signaalbron (HDMI-1, HDMI-2 of anders) is geselecteerd. Afhankelijk van de TV kunt op het knopje Source of Bron klikken om een andere bron te kiezen.
  2. Controleer of de HDMI-kabel correct is aangesloten op de TV en de STV-box. Deze kunt u eventueel extra aandrukken om de bevestiging te controleren.
  3. Controleer of de HDMI-kabel defect is door een andere HDMI-kabel aan te sluiten. Indien dan wel beeld verschijnt, moet de HDMI-kabel vervangen worden.

Heeft u nog steeds zwart beeld? Neem dan contact met ons op.

In het handboek vindt u de inloggegevens van uw locatie in het eerste hoofdstuk onder 'Handleiding'.

U kunt ook contact met ons opnemen om uw logingegevens op te vragen via 020-4160503.

 
 
Samen maken we het verschil, bedankt!