geheugenvenster
dagtelevisie activiteiten abonnementen contact
 
home
dagtelevisie
activiteiten
abonnementen
contact
inspiratie
kennisbank
over ons
nieuws
helpdesk
login
 

storing anders

Is er iets anders aan de hand waardoor je het programma-aanbod niet kunt ontvangen? Bel 020 - 416 05 03 en kies helpdesk (optie 2) of mail naar helpdesk@geheugenvenster.nl. We helpen je graag!

Hebben jullie een storing in de ontvangst van het 24-uursprogramma, klik hier

Of wordt een on-demand programma of activiteit niet goed weergegeven, klik hier

vraag & antwoord:

Wanneer u twijfelt over welke functie bij welke knop op de afstandsbediening hoort, kunt u de volgende hulpmiddelen gebruiken:

  • Heeft u een witte dagtv mediaspeler (chromecast) dan kunt u de QR-code scannen op de afstandsbediening. Klik daarna op de betreffende link.
  • Heeft u nog een zwarte STV-mediaspeler, dan ligt er een klein geplastificeerd A6-kaartje bij de TV waarop de functies van de afstandsbediening worden uitgelegd.
  • In het digitale handboek bevindt zich onder het hoofdstuk "Handleiding" een toelichtende pagina waarop de functies van de afstandsbediening zijn weergegeven.

 

Probeer de volgende mogelijkheden:

  1. Vervang de batterijen van de afstandsbediening.
  2. Controleer of de batterijen goed in de afstandsbediening zitten (het "+"-teken bij het "+"-teken).

Werkt de afstandsbediening nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

Dit betreft de zwarte mediaspeler (niet de chromecast). Controleer eerst of de afstandsbediening nog goed werkt. Zo niet, volgt u dan de stappen onder “De afstandsbediening doet het niet”.

Werkt de afstandsbediening wel? Volg dan onderstaande stappen.

  1. Aan de rechterzijde van de STV-mediabox zit een klein rond knopje welke u kunt indrukken. Deze functioneert als een aan/uit knop. Druk deze nogmaals in en kijk of er iets op het scherm gebeurt. Mogelijk is alleen het lampje defect. Maakt dit geen verschil, ga naar stap 2.
  2. Controleer of de stroomkabel correct is aangesloten op de STV-mediabox en de stroomstekker goed in de stekkerdoos danwel de wandaansluiting zit. Maakt dit geen verschil, ga naar stap 3.
  3. Controleer of de stroomkabel het doet op een andere stekkeraansluiting. 

Gaat de STV-mediabox nog steeds niet aan? Neem dan contact met ons op.

Mogelijkheid 1 (bij een zwarte STV-mediaspeler):

Wordt na het starten van de STV-mediaspeler het opstartmenu (groen-zwarte tegels) getoond en wordt na het 'tulpenscherm' het beeld direct zwart?

Deze storing is gerelateerd aan het 24-uurskanaal. De oplossing vindt u onder op deze pagina onder Zwart beeld met “Even geduld a.u.b.”.

Mogelijkheid 2:

Blijft na het opstarten van de dagtv mediaspeler het beeld zwart? Volg dan onderstaande stappen.

  1. De dagtv mediaspeler is aangesloten op een HDMI-aansluiting. Controleer of de televisie de juiste signaalbron (HDMI-1, HDMI-2 of anders) is geselecteerd. Afhankelijk van de TV kunt op het knopje Source of Bron klikken om een andere bron te kiezen.
  2. Controleer of de HDMI-kabel correct is aangesloten op de TV en de dagtv mediaspeler. Deze kunt u eventueel extra aandrukken om de bevestiging te controleren.
  3. Controleer of de HDMI-kabel defect is door een andere HDMI-kabel aan te sluiten. Indien dan wel beeld verschijnt, moet de HDMI-kabel vervangen worden.

Heeft u nog steeds zwart beeld? Neem dan contact met ons op.

In het handboek vindt u de inloggegevens van uw locatie in het eerste hoofdstuk onder 'Handleiding'.

U kunt ook contact met ons opnemen om uw logingegevens op te vragen via 020-4160503.