Ter voorbereiding van levering van onze dienst bereiden we samen met uw facilitaire dienst of netwerkbeheerder de installatie voor, zodat na oplevering uw bewoners (én medewerkers) direct plezier ervaren van het prachtige programma-aanbod vol unieke herinneringen!
Om het dagtv 24-uursprogramma en het activiteitenaanbod goed te kunnen te ontvangen, is internet nodig. Dit kan via jullie eigen Wifi-netwerk of vaste kabelaansluiting. Dit wordt afgestemd in overleg met I&A, ICT of uw netwerkbeheerder.
neem contact met mij op📺 huiskamer-abonnement: installatie dagtv in de huiskamer
Wanneer netwerktoegang is verleend en is voorbereid, sluiten wij binnen uw locatie de dagtv mediaspeler(s) aan op de betreffende televisie(s). In overleg met jullie plannen we op de dag van plaatsing een tijdstip voor de centrale ingebruiknametraining, zodat alle collega’s en/of vrijwilligers er meteen mee aan de slag kunnen.
🏠 locatie-abonnement: installatie dagtv (centraal naar alle aansluitingen)
Voor de koppeling van de genodigde apparatuur aan het bestaande gesloten netwerk dienen de nodige aanpassingen te worden aangebracht. Onze zeer ervaren en gekwalificeerde installateurs verzorgen dit traject. Uiteraard in overleg met de daarvoor bevoegde personen binnen jullie organisatie, en met een offerte vooraf.
vraag een offerte aanOndanks dat onze hardware aan de hoogste kwaliteitseisen voldoet, kan er onverhoopt een storing optreden. In dat geval kun je ons bereiken via het telefoonnummer: 020 - 416 05 03.
De meeste calamiteiten zijn op afstand te verhelpen waarna jullie het systeem direct weer kunnen gebruiken. Indien dit door omstandigheden niet mogelijk blijkt, zullen wij een van onze servicemonteurs inplannen voor een bezoek op locatie.
veelgestelde vragen