Zie je geen on-demand menu verschijnen op de dagtv mediaspeler of wordt een on-demand programma niet weergeven? Mogelijk kunnen onderstaande tips de storing in ontvangst snel verhelpen.
Wordt het 24-uursprogramma niet goed weergegeven, klik hier
Is er een storing van andere aard, klik hier
Niet gelukt? Bel 020 - 416 05 03 en kies helpdesk (optie 2) of mail naar helpdesk@geheugenvenster.nl. We helpen je graag!
Herstart de dagtv mediaspeler door de stroomkabel even los te halen, opnieuw aan te sluiten en zet vervolgens de dagtv mediaspeler weer aan. De dagtv app start automatisch. Open zodra het dagtv kanaal weer afspeelt opnieuw het on-demand menu.
Ziet u dezelfde melding? Neem dan contact met ons op via 020-4160503.
Mogelijk ligt dit aan de internetverbinding. Dit kunt u hiermee controleren:
Indien de dagtv mediaspeler via een internetkabel aangesloten is op het interne netwerk, controleer dan of deze kabel goed in de dagtv mediaspeler én de wandaansluiting zit.
Is alles goed aangesloten of maakt uw dagtv mediaspeler gebruik van Wifi? Neem dan contact met ons op via 020-4160503. Wij helpen u graag op afstand.
Ontvangt u geen dagtv-kanaal (ook niet na herstart) en ziet u bovenstaande melding in beeld?
Mogelijk is er een internetstoring of netwerkwijziging binnen uw locatie. Neem contact met ons op via 020-4160503. Wij helpen u graag de oorzaak te achterhalen.