Is er iets anders aan de hand waardoor je het programma-aanbod niet kunt ontvangen? Bel 020 - 416 05 03 en kies helpdesk (optie 2) of mail naar helpdesk@geheugenvenster.nl. We helpen je graag!
Hebben jullie een storing in de ontvangst van het 24-uursprogramma, klik hier
Of wordt een on-demand programma of activiteit niet goed weergegeven, klik hier
vraag & antwoord:
Wanneer u twijfelt over welke functie bij welke knop op de afstandsbediening hoort, kunt u de volgende hulpmiddelen gebruiken:
Achterop de witte afstandsbediening van de dagtv mediaspeler staat een QR-code die u kunt scannen met uw telefoon. Open daarna de link 'Functies afstandsbediening' voor de toelichting.
In het digitale dagtv handboek bevindt zich onder het hoofdstuk "Handleiding" een toelichtende pagina waarop de functies van de afstandsbediening zijn weergegeven.
Belangrijk: Het nummer achterop de afstandsbediening dient overeen te komen met het nummer op de dagtv mediaspeler.
Belangrijk: Het nummer achterop de dagtv afstandsbediening dient overeen te komen met het nummer op de dagtv mediaspeler.
Komt dit overeen, probeer de volgende mogelijkheden:
Vervang de batterijen van de afstandsbediening.
Controleer of de batterijen goed in de afstandsbediening zitten (het "+"-teken bij het "+"-teken).
Werkt de afstandsbediening nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via 020-4160503.
Herstart de mediaspeler door de stroom er even af te halen. Blijft na het opstarten van de dagtv mediaspeler het beeld zwart? Volg dan onderstaande stappen.
De dagtv mediaspeler is aangesloten op een HDMI-aansluiting. Controleer of de televisie de juiste signaalbron (HDMI-1, HDMI-2 of anders) is geselecteerd. Afhankelijk van de TV kunt op het knopje Source of Bron klikken om een andere bron te kiezen.
Controleer of de dagtv mediaspeler via een wit kabeltje is aangesloten op het stroompunt. Druk het kabeltje eventueel aan weerszijden extra aan om de bevestiging te controleren. (Tip: Is er onverhoopt geen wit kabeltje aanwezig, dan is de stekker met kabel mogelijk geleend voor het opladen van een telefoon.)
Controleer of het witte kabeltje defect is door een andere HDMI-kabel aan te sluiten. Indien dan wel beeld verschijnt, moet de HDMI-kabel vervangen worden.
Heeft u nog steeds zwart beeld of blijft 'even geduld a.u.b.' minutenlang draaien? Neem dan contact met ons op via 020-4160503. Wij helpen u graag op afstand.
In het handboek vindt u de inloggegevens van uw locatie in het eerste hoofdstuk onder 'Handleiding'.
U kunt ook contact met ons opnemen om uw logingegevens op te vragen via 020-4160503.