Oeps! De STV-box reageert niet?
storing on-demand

Het on-demand aanbod doet het niet

Ziet u via de STV-box geen on-demand menu of wordt een on-demand programma niet weergeven? Mogelijk kunnen deze tips de storing in ontvangst snel verhelpen.

Wordt het 24-uursprogramma niet goed weergegeven, klik hier

Of is er een storing van andere aard, klik hier

Mogelijk bent u uitgelogd. Volgt u hiervoor de volgende stappen:

  1. Start in het scherm waarop het 24-uurs kanaal wordt getoond (herkenbaar aan het STV-logo rechtsbovenin).
  2. Druk op de afstandsbediening op het driehoekje dat naar links (◀︎) is gericht (naast de OK-knop). Hiermee opent u de Instellingen van de STV-app.
  3. Scroll naar beneden (met het driehoekje onder de OK-knop, ▼). Onder het kopje ‘Uw account’ hoort het emailadres van de accounthouder binnen uw locatie te staan.
  4. Staat hier geen emailadres maar de tekst "VIA CODE"? Dan bent u uitgelogd.

Het account dient opnieuw gekoppeld te worden via de webportal. Weet u niet zeker hoe u dit moet doen? Neem dan gerust contact met ons op via 020-4160503. Wij helpen u graag op afstand.

Herstart eerst de STV-box door de stroomkabel even los te halen, opnieuw aan te sluiten en zet vervolgens de STV-box weer aan.

Open zodra het STV-kanaal weer afspeelt opnieuw het on-demand menu. Ziet u dezelfde melding? Neem dan contact met ons op via 020-4160503.

Mogelijk ligt dit aan de internetverbinding. Dit kunt met onderstaande stappen controleren.

  1. Indien de STV-box via een kabel aangesloten is op het internet, controleer dan of deze kabel goed in de STV-box én de wandaansluiting zit.
  2. In de STV-box kan u controleren of er een internetverbinding is, zowel via Wifi of vast. Als u het Seniorentelevisie-kanaal heeft openstaan, kan u het hoofdmenu van de STV-box via het 'huisje' op de afstandsbediening openen. U ziet dan de groen-zwarte tegels van het opstartmenu verschijnen.
  3. Open de Instellingen (de tegel met het tandwiel).
  4. Selecteer Netwerk en controleer of er ‘Verbonden’ staat onder de kopjes 'Wifi' of 'Ethernet' (afhankelijk van de gekozen aansluiting binnen uw locatie).

Is de STV-box “Niet verbonden”? Vraag uw huismeester om te kijken of er een lokale internetstoring is.

Is de STV-box "Wel verbonden"? Neem dan contact met ons op via 020-4160503.

 
 
Samen maken we het verschil, bedankt!