Het on-demand aanbod doet het niet
Ziet u via de STV-mediaspeler geen on-demand menu of wordt een on-demand programma niet weergeven? Mogelijk kunnen deze tips de storing in ontvangst snel verhelpen.
Wordt het 24-uursprogramma niet goed weergegeven, klik hier
Of is er een storing van andere aard, klik hier
Mogelijk bent u uitgelogd. Volgt u hiervoor de volgende stappen:
- Start in het scherm waarop het 24-uurs kanaal wordt getoond (herkenbaar aan het STV-logo rechtsbovenin).
- Druk op de afstandsbediening op het driehoekje dat naar links (◀︎) is gericht (naast de OK-knop). Hiermee opent u de Instellingen van de STV-app.
- Scroll naar beneden (met het driehoekje onder de OK-knop, ▼). Onder het kopje ‘Uw account’ hoort het emailadres van de accounthouder binnen uw locatie te staan.
- Staat hier geen emailadres maar de tekst "VIA CODE"? Dan bent u uitgelogd.
Het account dient opnieuw gekoppeld te worden via de webportal. Weet u niet zeker hoe u dit moet doen? Neem dan gerust contact met ons op via 020-4160503. Wij helpen u graag op afstand.
Herstart eerst de STV-box door de stroomkabel even los te halen, opnieuw aan te sluiten en zet vervolgens de STV-box weer aan.
Open zodra het STV-kanaal weer afspeelt opnieuw het on-demand menu. Ziet u dezelfde melding? Neem dan contact met ons op via 020-4160503.
Mogelijk ligt dit aan de internetverbinding. Dit kunt met onderstaande stappen controleren.
- Indien de STV-box via een kabel aangesloten is op het internet, controleer dan of deze kabel goed in de STV-box én de wandaansluiting zit.
- In de STV-box kan u controleren of er een internetverbinding is, zowel via Wifi of vast. Als u het Seniorentelevisie-kanaal heeft openstaan, kan u het hoofdmenu van de STV-box via het 'huisje' op de afstandsbediening openen. U ziet dan de groen-zwarte tegels van het opstartmenu verschijnen.
- Open de Instellingen (de tegel met het tandwiel).
- Selecteer Netwerk en controleer of er ‘Verbonden’ staat onder de kopjes 'Wifi' of 'Ethernet' (afhankelijk van de gekozen aansluiting binnen uw locatie).
Is de STV-box “Niet verbonden”? Vraag uw huismeester om te kijken of er een lokale internetstoring is.
Is de STV-box "Wel verbonden"? Neem dan contact met ons op via 020-4160503.