geheugenvenster
dagtelevisie activiteiten abonnementen contact
 
home
dagtelevisie
activiteiten
abonnementen
contact
inspiratie
kennisbank
over ons
nieuws
helpdesk
login
 

dagtv activiteiten doen het niet

Zie je geen on-demand menu verschijnen op de dagtv mediaspeler of wordt een on-demand programma niet weergeven? Mogelijk kunnen onderstaande tips de storing in ontvangst snel verhelpen.

Wordt het 24-uursprogramma niet goed weergegeven, klik hier

Is er een storing van andere aard, klik hier

Niet gelukt? Bel 020 - 416 05 03 en kies helpdesk (optie 2) of mail naar helpdesk@geheugenvenster.nl. We helpen je graag!

vraag & antwoord:

Mogelijk bent u uitgelogd.

Heeft u een witte dagtv mediaspeler (chromecast)? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u op afstand.

Heeft u een zwarte STV-mediaspeler? Volgt u dan de volgende stappen:

  1. Start in het scherm waarop het 24-uurs kanaal wordt getoond (herkenbaar aan het STV-logo rechtsbovenin).
  2. Druk op de afstandsbediening op het driehoekje dat naar links (◀︎) is gericht (naast de OK-knop). Hiermee opent u de Instellingen van de STV-app.
  3. Scroll naar beneden (met het driehoekje onder de OK-knop, ▼). Onder het kopje ‘Uw account’ hoort het emailadres van de accounthouder binnen uw locatie te staan.
  4. Staat hier geen emailadres maar de tekst "VIA CODE"? Dan bent u uitgelogd.

Het account dient opnieuw gekoppeld te worden via de webportal. Weet u niet zeker hoe u dit moet doen? Neem dan gerust contact met ons op via 020-4160503. Wij helpen u graag op afstand.

Herstart eerst de dagtv mediaspeler door de stroomkabel even los te halen, opnieuw aan te sluiten en zet vervolgens de dagtv mediaspeler weer aan.

Open zodra het dagtv kanaal weer afspeelt opnieuw het on-demand menu. Ziet u dezelfde melding? Neem dan contact met ons op via 020-4160503.

Mogelijk ligt dit aan de internetverbinding. Dit kunt met onderstaande stappen controleren.

  1. Indien de dagtv mediaspeler via een kabel aangesloten is op het internet, controleer dan of deze kabel goed in de dagtv mediaspeler én de wandaansluiting zit.
  2. Heeft u een witte dagtv mediaspeler (chromecast)? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u op afstand.
  3. Heeft u een zwarte STV-mediaspeler? Dan kunt u controleren of er een internetverbinding is, zowel via Wifi of vast. Als u het Seniorentelevisie-kanaal heeft openstaan, kunt u het hoofdmenu van de STV-mediaspeler via het 'huisje' op de afstandsbediening openen. U ziet dan de groen-zwarte tegels van het opstartmenu verschijnen.
  4. Open de Instellingen (de tegel met het tandwiel).
  5. Selecteer Netwerk en controleer of er ‘Verbonden’ staat onder de kopjes 'Wifi' of 'Ethernet' (afhankelijk van de gekozen aansluiting binnen uw locatie).

Is de STV-mediaspeler “Niet verbonden”? Vraag uw huismeester om te kijken of er een lokale internetstoring is.

Is de STV-mediaspeler "Wel verbonden"? Neem dan contact met ons op via 020-4160503.